Een maand onderweg - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Tim Hoetmer - WaarBenJij.nu Een maand onderweg - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Tim Hoetmer - WaarBenJij.nu

Een maand onderweg

Door: Tim Hoetmer

Blijf op de hoogte en volg Tim

21 Maart 2016 | Canada, Kelowna

Morgen ben ik een maand weg uit Nederland. Na een prima vlucht te hebben gehad geen enkele vertraging. Ik werd opgepikt op het vliegveld van Kelowna dus dat was ook makkelijk! Big white is super zo veel sneeuw heb ik nog nooit in mijn leven gezien ONGELOOFLIJK!!! doordat de meiden waar ik verbleef werkten in Big white en al veel mensen kenden was het voor mij ook makkelijk om nieuwe mensen te leren kennen. Super veel toffe mensen lekker kunnen skien top tijd!! Heb een hoop leuke feestjes gehad in Big White wat resulteerde in ook een hoop katers...... Op een avond zaten we in een bar waar iemand die we kenden live muziek aan het spelen was. En opperde iemand om een road trip te gaan doen naar Nelson. Twee dagen later zat ik met twee belgische dames en een canadees in een super toffe bus/camper waarmee we langs de kant van de weg kampeerde en de mooiste sterhemel konden bewonderen. Nelson is een soort hippie dorp erg mooi plaatsje dat aan een meer/ rivier ligt. Daar de nog naar een skigebied gegaan heerlijk!!
Terug in big white nog lekker geskied daar en nog meer feestjes gehad.

Ik heb Big white nu twee dagen achter me gelaten. Was niet van plan om daar bijna een maand te zitten. Maar ik was zo slim geweest om mijn telefoon in Nelson te laten liggen. Gelukkig bij iemand die die candeze jongen kende dus die kon hem naar mij opsturen. Maja dan zit je wat langer in het mooie big white..... ach ja helemaal geen straf.

Nu twee dagen in Kelowna een uur onder big white. mooi plaatsje maar vooral een plaats waar in de zomer veel te doen is. Eerste dag kelowna een beetje door het stadje gelopen en boodschappen gedaan. Groenten gekocht!!!! Dat had mijn lijf echt even nodig. Tikkie weinig groenten gegeten in Big white. S'middags nog mario kart gespeeld op een game cube dat was echt 100 jaar geleden dat ik dat gedaan had. Erg grappig. 's avonds ben ik met een australische gast die ik heb leren kennen in het hostel naar ijshockey geweest. Wat een toffe ervaring was dat! zo een intense sport heel tof. Daarna zijn we nog naar club gegaan waar de gemiddelde leeftijd ong 19 was. Ondanks dat toch een prima avond gehad!! Vandaag de ochtend gerelaxt en om 13:15 begonnen aan hike de berg op hier samen met die zelfde australier. Bevers gezien en een super mooi uitzicht gehad over Kelowna. 16;30 weer terug, prima besteding van mijn middag.

Morgen verder naar Vernon.

Ik ga me was eruit halen. Hoop dat ik de volgende keer wat sneller weer wat online zet want terug denken en typen voor een hele maand is wel een tikkie lang.

xxxx

  • 21 Maart 2016 - 06:04

    Ans:

    Lekker hoor!

  • 21 Maart 2016 - 12:42

    Truus & Bert:

    Leuk verhaal Pinny ! Lijkt ons een toffe boel daar. We lezen wel een verontrustend regeltje in je verslag.
    Groenten kopen; hoezo groenten ??? Als je ze dan maar wel in Wodka kookt !!

    Geniet ervan, veel plezier !!!!!

  • 23 Maart 2016 - 08:27

    Mirjam:

    Klinkt goed allemaal en de foto's................................jaloers !!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Kelowna

Mijn wereldreis

Op naar een top ervaring!!!

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2016

Vancouver.

21 Maart 2016

Een maand onderweg

22 Februari 2016

Het is zo ver
Tim

Hee allemaal!!! Hierop gooi ik eens in de zoveel tijd een stukje met verhalen wat ik meegemaakt hebt. Veel lees plezier

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 2956

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn wereldreis

Landen bezocht: