Het is zo ver - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tim Hoetmer - WaarBenJij.nu Het is zo ver - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tim Hoetmer - WaarBenJij.nu

Het is zo ver

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

22 Februari 2016 | Nederland, Schiphol

Het is dan zover. Spullen gepakt super afscheidsfeestje gehad, veel lieve en leuke berichtjes van lieve mensen gehad. Net afscheid genomen op Schiphol dat was toch wel gek en moeilijker dan ik had in gecalculeerd van te voren. Maar o zo fijn om te weten dat zo veel mensen je gaan missen dat laat je geliefd en gewaardeerd voelen.

Zit nu op Schiphol met een bak koffie te wachten op mijn vlucht met gemengde gevoelens spannend voor het onwetende enthousiasme om dit avontuur aan te gaan. Het bedenken van de mensen die je allemaal gaat missen. Ik ga er in iedergeval voor om er een top tijd van te maken! De tijd is daar kan niet wachten!!

Liefs Tim!

  • 22 Februari 2016 - 12:25

    Mirjam V Doorn :

    Hé kanjer,

    Ontzettend veel plezier en ga alleen maar genieten

    Xxx Mirjam

  • 23 Februari 2016 - 09:28

    Ellen:

    Hiii wereldreiziger to be! We'll be following you! Enorm veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn wereldreis

Op naar een top ervaring!!!

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2016

Vancouver.

21 Maart 2016

Een maand onderweg

22 Februari 2016

Het is zo ver
Tim

Hee allemaal!!! Hierop gooi ik eens in de zoveel tijd een stukje met verhalen wat ik meegemaakt hebt. Veel lees plezier

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 2953

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 30 November -0001

Mijn wereldreis

Landen bezocht: